Webáruházunkban bankkártyával is fizethet. A bankkártyás fizetés szolgáltatója a Elfogadott bankkártyák:
Bejelentkezés

Vásárlói tudnivalók

Tartalom

1. Vételár

2. Garancia

3. A vásárlástól való elállás joga online megrendelés esetén

4. Adatvédelem

5. A vásárlás menete

5. 1. A termék kiválasztásától a megrendelés véglegesítéséig

5. 2. Fizetési és szállítási módok

5. 3. Visszaigazolás

6. A bankkártyás fizetésről



1. Vételár

A kiválasztott termék ára minden esetben a termék mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

 

2. Garancia

Az Ön által megrendelt könyvekre és egyéb árucikkekre a Hetedik Kiadó minőségi garanciát vállal. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt kiadvány nyomdai hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Önnek díjmentesen kicseréljük. Kérjük, hogy a számlát, vagy annak másolatát, helyezze a csomagba! Ha már nem található a készletünkben hibátlan példány, Önnek lehetősége van másik könyvet választani a hibás helyett. Abban az esetben, ha e lehetőséggel nem kíván élni, a könyv vételárát visszatérítjük Önnek.

Ha Önnek esetleg nem felel meg a megrendelt könyv, és másra szeretné kicserélni, akkor erre lehetősége van a webáruházon keresztül is, a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül, de ebben az esetben a postaköltséget nem vállaljuk át. (A csere nem jelent újabb megrendelést, és egy megrendelésre nem lehet újabb szállítási kedvezményt igénybe venni.) A könyv árát ez esetben nem áll módunkban visszatéríteni, de a teljes érték erejéig levásárolható!

 

3. A vásárlástól való elállás joga online megrendelés esetén

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Kézhezvételnek postai kézbesítésnél a csomagvételi vagy ajánlott nyugta aláírásának időpontját, személyes átvétel esetén a számla és a termék átvételének aláírással igazolt időpontját értjük. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A termékek vételárát csak a sértetlen állapotban a számla, vagy annak másolata ellenében 30 napon belül térítjük vissza. Elállás esetén, ha az áru a nem rendeltetésszerű használatból eredően megsérül, a Hetedik Kiadó követelheti kára megtérítését. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át.

 

4. Adatvédelem

A Hetedik Kiadó a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel. Adatait harmadik félnek nem adjuk át. Adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. A látogató a weboldal látogatásával beleegyezik abba, hogy személyes adatnak minősülő adatait (pl. IP címet, cookie-azonosítót) a weboldal kezeli.

 

5. A vásárlás menete

5. 1. A termék kiválasztásától a megrendelés véglegesítéséig.

A kiadványok a webáruházban (bármey oldalról egy kattintással elérhető), a megfelelő kategóriára kattintva választhatók ki.

A vásárlás ikonra kattintva a termék a kosárba kerül. Ha kiválasztotta a megvásárolni kívánt termékeket, szíveskedjen a Fizetés ikonra kattintani.

A kosarat egészen a megrendelés véglegesítéséig kiürítheti: a honlap fejlécmezőjén található Kosár ikonra, majd a termék sorának végén levő X jelre kattintva törölheti a megvásárolni nem kívánt tétel(eke)t.

 

A Hetedik Kiadó webáruházában csomagautomatás kézbesítés esetén 10 ezer Ft, házhozszállítás esetén 20 ezer Ft megrendelési összegtől a postázási díj 0 Ft! Együttműködő partnerünk a Foxpost Zrt., országszerte 580 csomagautomatával és megbízható házhoszszállítási szolgáltatással.

A szállítási díjak (5. 2. 2. pont) kizárólag Magyarország területén belül érvényesek. Magyarország területén kívüli szállítási cím esetén előzetes egyeztetés szükséges!


Első vásárlás esetén a webáruház átirányítja önt a vásárlói regisztrációs lapra. Első vásárlóként regisztrálnia kell, amelyhez a megadott e-mail címre megkapja a webáruház által generált jelszót. A későbbi vásárlásoknál már e belépési adatok segítségével rövidítheti le a rendelés menetét.

 

5. 2. Fizetési és szállítási módok

A vásárlói adatok rögzítése után ki kell választania a fizetési és a szállítási módot. Vásárlóink jelenleg kétféle szállítási mód (csomagautomatás vagy házhozszállítás) közül választhatnak. A rendelés összegét mindkét szállítási mód esetében kártyás fizetéssel vagy átutalással egyenlíthetik ki. Személyes átvétel esetén készpénzfizetés is lehetséges.

5. 2.1. Fizetési módok

a) Átutalás (mindkét szállítási móddal, a megrendelés visszaigazolását követően).

A vásárlás véglegesítése után automatikus emailben tájékoztatjuk önt az átutalás teljesítéséhez szükséges banki adatokról. Felhívjuk figyelmüket, hogy a megrendelt termékeket csak az összeg beérkezése után − legfeljebb 24 órán belül − postázzuk.

Javasoljuk, hogy a banki átutalás költségéről tájékozódjon számlavezető bankjánál. (Ez a fizetési mód jellemzően annak a vásárlónak kedvező lehetőség, aki igénybe tudja venni bankja kedvezményes vagy díjmentes internetbank-szolgáltatását.)

b) Bankkártya (mindkét szállítási móddal, a megrendeléskor).

A megrendelés véglegesítése után a webáruház átirányítja önt a CIB Bank fizetési termináljára, amelyen a bankkártyája adataival teljesítheti a fizetést. A fizetés teljesítéséről a terminál a megadott email-címen tájékoztatja önt. A bankkártyával való fizetés jellemzően díjmentes szolgáltatás. A pontos feltételekről kártyakibocsátó bankja tud felvilágosítást nyújtani.

Részletes tájékoztatás a bankkártyás fizetésről lásd alább, a 6. pontban.

 

5. 2.2. Szállítási / átvételi módok

A Hetedik Kiadó webáruházában Foxpost csomagautomatás kézbesítés esetén 10 ezer Ft, Foxpost házhozszállítás esetén 20 ezer Ft megrendelési összegtől a kézbesítési díj 0 Ft!

A szállítási díjak (5. 2. 2. pont) kizárólag Magyarország területén belül érvényesek. Magyarország területén kívüli szállítási cím esetén előzetes egyeztetés szükséges!

 
a) Csomagküldemény / kétféle fizetési mód

A vásárló kétféle szállítási mód közül választhat:

1) Foxpost csomagautomaták (országszerte jelenleg 765 helyen, folyamatosan bővülő hálózat: https://foxpost.hu/csomagautomatak ; a webáruházba beépülő, térképes keresővel is rendelkező csomagautomata-választóval könnyedén kiválaszthatja az önnek megfelelő csomagautomatát).

0−9999 Ft megrendelési összeg esetén: 800 Ft

10 000 Ft megrendelési összegtől: 0 Ft

2) Foxpost házhozszállítás.

0−19999 Ft megrendelési összeg esetén: 1800 Ft

20 000 Ft megrendelési összegtől: 0 Ft.

 Csomagküldemény esetén banki átutalással vagy bankkártyával egyenlítheti ki a megrendelés összegét.

 b) Személyes átvétel

Előzetes egyeztetés (telefon, mobil, e-mail) szükséges! A Hetedik Kiadó online könyvesboltként működik, ezért a megrendelt termék(ek)nek a kiadó székhelyétől eltérő címen történő átadására nem kötelezhető. Mindazáltal igyekszünk a lehető legrugalmasabban hozzáállni vásárlóink ilyen értelmű kéréseihez.

A személyes átvétel jóváhagyását az egyeztetést követően e-mailben igazoljuk vissza. Kérjük, hogy személyes átvétel lehetőségét tartalmazó megrendelést kizárólag az egyeztetést követő igazoló e-mail megérkezése után véglegesítsék.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a személyes átvétellel történő vásárlás nem teszi szükségtelenné a regisztrációt, és a vásárlás folyamatának végigvitelét a webáruházi felületen.

5. 3. Visszaigazolás

A megrendelés befogadásáról emailben, a regisztrált email címen értesítjük. Kiadónk a rendelés regisztrálását követő legfeljebb két munkanapon belül postázza a megrendelt kiadvány(oka)t. (Az esetleges munkanap-áthelyezéseket nem áll módunkban figyelembe venni.) Felhívjuk figyelmét, hogy reklamációs igényét a kiadványokkal együtt megküldött hiteles számla, vagy a számla másolatának felmutatásával érvényesítheti.

 

6. A bankkártyás fizetésről

A Hetedik Kiadó webáruháza a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

 

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

 

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön a webáruház oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

Kártyaelfogadás

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés folyamata

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Sikertelen fizetések és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Biztonság

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

A bankkártyás fizetés szolgáltatója a

Elfogadott bankkártyák: